امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

چشم آبی و داداش کوچولو

اسباب کشی

1391/11/1 22:30
نویسنده : مامان
1,183 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

بعد از چند هفته تحقیق و فکر بالاخره تصمیم گرفتم از بلاگفا به نی نی وبلاگ اسباب کشی کنم.

اینجا هم مادرانه تره هم کودکانه تر.

سرعتش هم برام بالاتر از بلاگفاست.

برای آپلود عکس هم سایت جداگانه نمی خواهد.

خلاصه به خودمان خوش آمد می گوییم.از خود راضی

زین پس خاطرات فرزندانم در اینجا ثبت می شود.چشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (36)

شهره مامان مینو
1 بهمن 91 23:10
ای بابا این باز اسباب کشی کرد ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان مهنا
2 بهمن 91 0:00
به به به به خوش اومدی ب نی نی وبلاگ
مامان مهنا
2 بهمن 91 0:00
مامان مهنا
2 بهمن 91 0:01
اخ جون فرتی هم ک هستی
مامان مهنا
2 بهمن 91 0:01
426 تنها ب یادت
مامان مهنا
2 بهمن 91 0:01
اسباب کشیت تو حلق الی
مامان مهنا
2 بهمن 91 0:01
فززززززززززززززززززززت
مامان مهنا
2 بهمن 91 0:03
باید بنویسی امیران امیران قندان امیران
مامان مهنا
2 بهمن 91 0:04
ب امید روزی ک افراد موفقی در جامعه شوند خخخخخخخخخخخخخخخخخخ خیلی باحال بود
مامان مهنا
2 بهمن 91 0:04
حالا اون وبت چی میشه اونم اپ میکنی یا نه دیگه
مامان مهنا
2 بهمن 91 0:04
چرا ما تو پیوندات نیستیم
مامان مهنا
2 بهمن 91 0:05
سلام چ وب قشنگی دارید من شمارو لینکیدم شماهم اگه دوست داشتی منو بلینک اصلا پای دوست داشتنم نیست باید بلینکی
مامان مهنا
2 بهمن 91 0:06
میگم میشه ما لباسمونو رو جالباسیتون اویزون کنیم
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
2 بهمن 91 0:23
ای بااااااباااااااااا بگیر بشین سرجات دیگه. ای خدااااااااا
مامان مهنا
2 بهمن 91 0:24
نرجس
مامان مهنا
2 بهمن 91 0:24
خیلی هم قشنگه متنش لب تاپ خودت قرقاطیه
مامان مهنا
2 بهمن 91 0:25
ادم باید هوای همسایشو داشته باشه
مامان مهنا
2 بهمن 91 0:29
غتره
مامان مهنا
2 بهمن 91 0:30
فاطمه
فروغ(رد پاهایم)
2 بهمن 91 12:40
به به مبارکا باشه ایشالا پربشه از خاطرات زیبا و موفقیت های گل پسرها
مامان مهی
2 بهمن 91 15:01
سلام سلام مبارکه مبارکه شاید یه روزی ما هم از بلاگفا اسباب کشی کردیم اومدیم همسایتون شدیم جای ما رو هم خالی بذارید. در هر حال خونه به خونه شدن مبارک باشه به قول قدیمیا انشا الله براتون اومد داشته باشه و با قدم و کرم باشه (!) همش خاطرات خوب خوب توش بنگارید زیادی حج خانومی شد
مامان محمدحسن
2 بهمن 91 16:25
منزل نو مبارک . انشالله فقط خاطرات خوش داشته باشید .
الی
3 بهمن 91 9:24
الی
3 بهمن 91 9:29
الان چی باید بگم؟ حتما کادو هم میخای؟
حباب
3 بهمن 91 11:30
سلام عزیز دل خوبی ؟ مبارک باشه خانوم خانوما ....ببخشید کهمن چند وقت غیبت داشتم ....سرعت اینترنتم خیلی پایینه و هی قطع میشه ....خیلی خوشگله وبت .اسمشم نانازه ....پسرای گلتو از طرف من ببوس عزیزم
الی
3 بهمن 91 14:13
فاطمهههه
مامی امیرین
3 بهمن 91 15:45
سلام هلیکم..مبارکه مبارکه..بخشید دست خالی اومدیم..
ولی خونتون خوب جایی نیستا..محیطشو میگم خیلی شلوغ..یه خورده پول بیشتر میدادین میرفتین 2 تا محله بالاتر به جاش ساکت تر و باکلاس تر بود
فکر نکنی دارم به ذوقت میزنماااااااااااا

راستی الی جون سلام خوبی؟این فاطمه رو هی صداش نکن نیست!!!اسباب کشیش تموم نشده انگار!!!
فاطمه جون بیام کمک؟
میگم چند وقته نبودی بگو برنامه ها داشتی؟



ما مثل بعضیا پول دار نیستیم ما فقیر فقرا بهمون نمیاد جاهای باکلاس وبلاگ داشته باشیم.
والا حال و هوای این روزای ما شده مثل این روزها ...
بهار در زمستان...
دارم انگیزه ام رو از دست می دم.نه بارونی نه برفی..

مامان مهنا
3 بهمن 91 17:23
ایییییییییییییییش فقط اومدی قالب عوض کردی و رفتی
ای بترکی
حالا من لباسامو کجا بزارم
حیف اون جالباسی پایین صفحت نبود


عزیزم مجبور شدم قالب رو عوض کنم چون نوشته هام جا بجامی شد وگرنه اون قالب رو خیلی دوست می داشتم
این قالب هم موقته.عوضش می کنم.
نفیسه
4 بهمن 91 9:34
خونه جدید مبارک


ممنونم.
شکوفه
4 بهمن 91 14:18
وبلاگ جدید مبارک مامانی مهربوننننننننننن
خوبی تو؟!


ممنونم شکوفه مهربانی.
بازم ممنونم ما همه خوبیم شکــــر خدا.
ما (من و گاهی بابا)
4 بهمن 91 15:23
خوش اومدی

خیلی ازت خوشم میاد ! خیلی راحت خواسته ت رو میگی و خیلی منطقی با جواب طرف مقابلت برخورد میکنی و دلخور نمیشی.

جدا بهت غبطه میخورم.
ممنونم که دوست داری لینکت کنم.یقین بدون موقعش که بشه این اتفاق می افته ،بی خبر...
خیلی خوشحالم که اینو می گی.
خب به چند سال گذشته ام که رجوع می کنم می بینم خیلی مزخرف بودم دقیقا خیلی بی منطق و عصبی.
کمال همنشین در من اثر کرد.(همنشین استعاره از همســـر)



عاشق علي
5 بهمن 91 0:30
به اين دنيا خيلي خوش اومدي عمه جون
باران دوست قطره ی دوست داشتنی مامان مهنا
5 بهمن 91 9:42
ینی واقعا چه توهینی به ما بلاگفای ها شد
مبارک باشه خونه جدید
اون وب پاک کنم.مطمئنی دیگه برنمیگردی؟؟؟؟؟


چرا توهین عزیزم؟؟؟
اگه شما هم مثل من نت زغالی داشتی و برای آپلود دوتا عکس یک ربع معطل می شدی انگیزه ای واسه موندن توی بلاگفا نمی داشتی.
اون وبو پاک نکن.چون مطمئن نیستم


مرصاد
6 بهمن 91 17:45
سلام مبارکا باشه
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
7 بهمن 91 7:50
من اصلا از نی نی وبلاگ خوشم نمیاد.
از بلاگفا هم خوشم نمیاد.
از تو ولی خوشم میاد.



شکلک رضایت
فاطمه
7 بهمن 91 10:21
پس چرا خبرمون نکردید بیایییییییییییییم؟ آقا پسراا خوبن؟؟؟؟؟